جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

پکن Tongshantang بیمارستان TCM درمان PKD با طب چینی

بیمارستان پکن Tongshantang TCM به عنوان یکی از بزرگترین بیمارستان های تخصصی کلیه در چین، بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی را از 148 کشور دریافت کرده و درمان کرده است. در اینجا، بیماران PKD همچنین امید زندگی را می بینند، گرچه این بیماری ژنتیکی است. بنابراین، چگونه برای درمان PKD با طب چینی؟

در بیمارستان ما عمدتا از طب طبیعی بر اساس طب سنتی چینی برای کمک به بیماران استفاده می کنیم.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

درمان ترکیبی کامل از طب سنتی چینی و تجهیزات پیشرفته پزشکی است. از طریق ترویج گردش خون می تواند فعالیت سلول های پوشش دهنده را کاهش دهد، نفوذپذیری دیواره کیست را افزایش دهد و دیواره فشار داخلی و خارجی را تغییر دهد. این می تواند مایع کیست را دوباره جذب کند و از طریق ادرار تخلیه شود. کل فرآیند سبب آسیب بیشتر به کلیه ها نمی شود زیرا درمان در خارج از آن استفاده می شود. علاوه بر این، کیست کلیه نیز می تواند به طور طبیعی کاهش یابد.

بخارپزشکی

توابع درمان در بخار درمان عبارتند از: گسترش مویرگ های پوست، تسریع در گردش خون، انسداد رگ های خونی و فعال کردن مریدین ها. این بر اساس ویژگی های فیزیولوژیکی پوست انسان است و داروها به وسیله جذب مریدین وارد سیستم گردش خون انسان می شوند. با استفاده از این روش، می توانید اهداف باز کردن مریدین، بهبود گردش خون و حذف مواد سمی در خون را به دست آورید.

درمان های دیگر در بیمارستان ما، از جمله حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، کوپن و غیره وجود دارد. اما قابل توجه است که همه بیماران درمان فوق را دریافت نمی کنند.

اگر میخواهید درمان مناسب و شخصی انجام دهید، لطفا گزارش پزشکی و شماره تلفن خود را به آدرس ایمیل ارسال کنید
kidneyfailurecn@hotmail.com یا یک پیام را ترک کنید

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5974.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پکن Tongshantang بیمارستان TCM درمان PKD با طب چینی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.